Dani ambalaže

Institut za ambalažu i tiskarstvo

Tectus

HR EN

25. 5. 2017.
Hotel Sheraton, Zagreb

 

IDEJNA ZAČETNICA I TVORAC KONCEPTA:

Drena Milijević, Tectus d.o.o., Zagreb

 

Uz brojne studentske radionice s temom re/dizajna, jedino je Studentska kreativna radionica CROPAK izvorno, još prije sedam godina, postavila kreativni zadatak u okvire re/dizajna ambalaže konkretnog proizvoda – poznate robne marke, s ciljem:

  • sinergijskog djelovanja profesionalaca dizajnerske struke, obrazovnih institucija i gospodarstva.
  • poticanja kreativnosti studenata srodnih visokoškolskih ustanova
  • što ranijeg uključivanja budućih stručnjaka u realne procese dizajna/redizajna ambalaže poznate robne marke.


INSTITUCIJE

Pod pokroviteljstvom Sveučilišta u Zagrebu, Rijeci i Splitu, tijekom pet godina u Radionice je bilo uključeno 488 studenata i njihovi mentori s pet hrvatskih visokoškolskih institucija:

  • Agora - Visoka škola tržišnih komunikacija s pravom javnosti, Zagreb
  • Akademija primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci
  • Arhitektonski fakultet - Studij dizajna Sveučilišta u Zagrebu
  • Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu
  • Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu

...a 2013. Radionica je poprimila regionalni karakter uključivanjem

  • Akademije umjetnosti iz Banja Luke.


SUPERVIZORI I AUTORI KREATIVNOG ZADATKA

  • Dean Vanić, glavni kreativni direktor Imago reklamne agencije d.o.o., Zagreb
  • Izvoka Jurić, mag. diz. vizualne komunikacije


VAŠA AMBALAŽA – KREATIVNI IZAZOV STUDENTIMA u 2016:

Benefiti sudjelovanja:
  • brojni prijedlozi i kvalitetna rješenja dizajna/redizajna ambalaže izrađena sukladno pravilima struke pod nadzorom sveučilišnih profesora i profesionalnih dizajnera
  • ambalaža obilježena svježinom, kreativnošću i razmišljanjem izvan ustaljenih okvira (thinking outside the box) – izdvajanje od konkurencije
  • jačanje svijesti javnosti o društvenoj odgovornosti vaše kompanije poticanjem i nagrađivanjem rada mladih obrazovanih ljudi iz Hrvatske; društvena odgovornost jedno je od najsnažnijih oruđa u izgradnji brendova, koji su u današnjoj ekonomiji možda i najvrjednija imovina svake tvrtke. Povezivanje brenda s društveno odgovornim ponašanjem i s korišću za društvo pozitivno utječe na prodaju i na vjernost kupaca.
  • poticanje razvoja ambalažne industrije i omogućavanje budućim mladim stručnjacima i u fazi obrazovanja uključivanje u realne proizvodne procese, što i jest temeljni cilj Radionice
  • širenje baze potencijalnih budućih zaposlenika talentiranim sudionicima Radionice
  • ušteda na ukupnoj cijeni procesa dizajna/redizajna ambalaže pokrivanjem realnih troškova Radionice precizno definiranih Pravilnikom Radionice
  • promocija proizvoda i tvrtke kroz objave u medijima koji prate aktivnosti Radionice...